نسخه چاپی

آغاز تظاهرات یوم الله 13 آبان از ساعت 10صبح امروز

به گزارش نما - خبرگزاری میزان نوشت:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تظاهرات یوم الله 13 آبان با فریاد رساتر مرگ بر امریکا صبح چهارشنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر 13 آبان؛ از ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف و مردم عاشورایی ایران دعوت کرد تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند.


این شورا در اطلاعیه خود اعلام کرد: یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و امریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: مراسم 13 آبان امسال ، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا » است و تازمانی که سیاست‌های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» ، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌شود، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود ، و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی ، هرروز فراگیر تر و جهانشمول‌تر از قبل می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل و مرگ بر استکبار امروز ملت عاشورایی ایران ، ترجمان همان شعار هیهات منا الذله اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و همان لعنت بر یزید و لبیک به ندای جاودان هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در طول تاریخ است.

در ادامه اطلاعیه دعوت عمومی این شورا آمده است: به درستی؛ رمز، آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله 13 آبان ، همان روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در تهران از ساعت 10 صبح فردا ، چهارشـــنبـه 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ( واقع درخیابان آیت الله طالقانی ، تقاطع خیابان شهید مفتح ) ، با سخنران حجت‌الاسلام ســید ابراهیم رئـیســی دادستان کل کشور و مداحی مادحان و ذاکران برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن دعوت از ملت بزرگ و عاشورایی ایران اسلامی، درخواست می‌کند؛ با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود در ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار همیشگی خود ؛ یعنی، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ، فریاد رسای « هیهات منا الذله » حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جهان برسانند.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...