نسخه چاپی

حضور بانوان در ورزشگاه ها قطعی نیست

مشاور وزیر و مدیركل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینكه موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها تا كنون مشخص و تعیین تكلیف نشده گفت: این موضوع در وزارت ورزش و جوانان درحال بررسی و پیگیری است.

به گزارش نما، حمیدرضا گرشاسبی افزود: هنوز تصمیم مشخصی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی به منظور تماشای مسابقات فوتبال و والیبال اتخاذ نشده، اما این موضوع در وزارت ورزش و جوانان درحال بررسی است.

وی اظهار کرد: این موضوع باید بصورت کلی و در عرصه کلان مدیریتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

* کمک مالی دولت به تیم های لیگ برتری ممنوع است
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به بررسی مشکلات تیم های لیگ برتری باشگاههای سایپا، پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و راه آهن با حضور مدیران عامل این باشگاهها، گفت: کمک نقدی دولت به تیم های لیگ برتری براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

* ورزشگاه مرغوبکار و درفشی فر به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: مجموعه های ورزشی مرغوبکار و درفشی فر قرار است از حالت خصوصی به دولتی تبدیل شوند که در صورت تحقق این مهم ، این دو مجموعه از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دراختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد.

* ورزشگاه تختی میزبان بازی های خانگی تیم ملی فوتبال افغانستان
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات تیم ملی فوتبال افغانستان در جریان بازیهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و مسابقات آسیایی 2019 امارات در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

۱۳۹۴/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...