نسخه چاپی

انتشار فرمایشات رهبری به زبان اسپانیولی

رئیس موسسه فرهنگی اندیشه شرق از انتشار موضوعی فرمایشات رهبر حكیم انقلاب از ابتدای ولایت ایشان تاكنون برای انتشار به زبان اسپانیولی در كشورهای آمریكای لاتین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: رئیس موسسه فرهنگی اندیشه شرق از انتشار موضوعی فرمایشات رهبر حکیم انقلاب از ابتدای ولایت ایشان تاکنون برای انتشار به زبان اسپانیولی در کشورهای آمریکای لاتین خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در این‌باره افزود: عمده این فرمایشات در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری وجود دارد و ما قرار است آنها را به صورت کتابچه‌های موضوعی منتشر کنیم. برای نمونه موضوعاتی از قبیل پیام‌هایی که ایشان برای حج فرستاده‌اند، بحث‌های‌شان در حوزه فرهنگ، سیاست و... .

ربانی همچنین با اشاره به بازخورد و میزان استقبال از این آثار در کشورهای اسپانیولی زبان گفت: در نمایشگاه‌هایی که در این کشورها برگزار می‌شود و ما نیز حضور داریم معمولاً قرآن در درجه نخست استقبال است. همچنین کتاب‌هایی با موضوعات زن در اسلام، حکومت اسلامی، ولایت فقیه، داعش، تروریسم و... در مقام‌های بعدی استقبال قرار دارند. در مجموع البته کتاب‌های مرتبط با رهبر معظم انقلاب یا فرمایشات و منویات ایشان نیز بسیار مورد استقبال قرار می‌‌گیرد.

۱۳۹۴/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...