نسخه چاپی

تعلیق تورهای فرانسه و ایتالیا

بعد از حوادث اخیری كه در فرانسه اتفاق افتاده، وضعیت تورهای این كشور چه می‌شود؟ آیا این حوادث تاثیری در قیمت‌ تورهای این كشور می‌گذارد؟ اینها سوالاتی است كه برخی از برگزاركنندگان تورهای فرانسه به آن پاسخ داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از اقتصاد نیوز؛ حدود دو روز از حملات تروریستی به نقاط مختلف پاریس می‌گذرد، که این حملات جان صدها نفر را گرفته و ترس را در جان بسیاری دیگر از افراد انداخته است. برهمین اساس، در سراسر فرانسه وضعیت فوق‌العاده اعلام شده و تمامی مرزهای این کشور برای جلوگیری از خروج تروریست‌ها از کشور مسدود شده‌اند، بنابراین افرادی که قصد سفر به کشور فرانسه را داشته‌اند، در حال حاضر به نظر می‌رسد نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

اما این حملات چه تاثیری بر تورهای فرانسه از مبدا ایران گذاشته است؟ آیا تورها کنسل شده‌اند؟ آیا بعد از بازگشایی مرزهای فرانسه، بلافاصله تورها برگزار می‌شوند؟ آیا بعد از برگزاری تورها قیمت‌ها تغییری می‌کند؟ اینها سوالاتی است که برخی از برگزارکنندگان تورهای فرانسه به آن پاسخ داده‌اند.

یکی از برگزارکنندگان تورهای اروپایی گفت: اتفاقات اخیری که در فرانسه رخ داده، باعث شده که تمامی تورهای ما کنسل شود و من با تمامی همکارانم که در این کار هستند نیز تماس گرفتم و آنها نیز گفتند که تورهایشان لغو شده است.

او در ادامه بیان کرد: حتی اگر وضعیت کمی مساعدتر هم شود؛ به طور یقین قیمت تورهای فرانسه از قبل ارزان‌تر خواهد شد، زیرا دیگر مردم با اضطراب و دلشوره به این کشور سفر خواهند کرد و آنجا را نیز کشوری ناامن می‌دانند.

یکی دیگر از برگزارکنندگان تورهای ایتالیا و فرانسه بیان کرد: با توجه به اینکه اعلام شده، مرزهای فرانسه به مدت 72 ساعت بسته است، از این رو تورهای ما که چهار شب رم و سه شب پاریس بوده، در حال حاضر معلق شده است، اما فعلاً این تورها کنسل نشده، زیرا آن‌طور که اعلام کرده‌اند کشور فرانسه قصد دارد خود را از ویزای شینگن کنار بکشد و شرایطی را فراهم کند که برای سفر به این کشور ویزایی جداگانه لازم باشد، از این رو در این صورت هزینه تور فرانسه به مشریان برگردانده می‌شود و تور ایتالیا که هیچ مشکلی ندارد برگزار خواهد شد.

مسوول یکی دیگر از تورها گفت: تورهای فرانسه و ایتالیای ما در دی‌ماه برگزار می‌شود و از آنجایی که برای ما دستوری جهت لغو این تورها اعلام نشده، در نتیجه این تورها در زمان خود و با همان قیمت‌های قبلی برگزار خواهد شد، مگر اینکه تا آن زمان دستورهای جدیدی داده شود.

مسوول یکی دیگر از تورها گفت: در حال حاضر ویزای مربوط به کشور فرانسه هیچ‌گونه اعتبار و ارزشی ندارد، در نتیجه تمامی تورهای این کشور تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

۱۳۹۴/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...