نسخه چاپی

كی‌روش: تمركزمان روی بازی با هند خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان با ابراز رضایت از عملكرد مردانش در دیدار برابر گوام گفت كسب سه امتیاز در این بازی اهمیت داشت.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 6 بر صفر ایران مقابل گوام در نشست خبری اظهار داشت: من از کسب سه امتیاز از بازی برابر گوام رضایت کامل دارم و از این موضوع خوشحال هستم. برای ما سه امتیاز مهم بود که توانستیم به دست بیاوریم تا در بازیهای بعدی مان مقابل هند و عمان به عنوان صدرنشین بازی کنیم.

وی افزود: در درجه دوم به تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک می گویم. نمایش بسیار جدی و فوتبال صادقانه ای را ارائه کردند و آنها مقابل گوام در کمال احترام بازی کردند تا با سه امتیاز به خانه برگردیم. در نکته سوم اشاره می کنم به کار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی گوام و به ویژه بازیکنان این تیم انجام دادند. آنها 90 دقیقه در زمین جنگیدند. اگر با احترام برابر این تیم به میدان رفتیم، بعد از بازی با احترام بیشتری اینجا را ترک می کنم و امیدوارم فوتبال گوام همین روند را برای آینده ای هر چه بهتر ادامه بدهد.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم ملی هم گفت: هنوز تشخیص کاملی نداده ایم و نمی توانیم دقیقا اکنون درباره وضعیت این مصدومیتها صحبت کنیم اما احتمالا مصدومیت مهدی ترابی بیشتر است ولی بقیه بازیکنان بازی لیگشان را انجام خواهند داد. ام آر ای لازم را امشب یا فردا انجام می دهیم و متاسفانه مصدومیت هم جزوی از فوتبال است.

کی روش در پاسخ به این سوال که نگاه تان به آینده چگونه است، گفت: مطمئنا به بازی بعدی مان برابر هند و عمان توجه می کنیم. نگرش بنده این است که همیشه تمرکزم را روی بازی بعدی می گذارم. البته دو نوع طرز فکر در فوتبال است و این طور به نظر می رسد که شاید به طرز فکر بنده اهمیت داده نشده است. البته وقتی به تهران برسیم، بیشتر راجع به این مسائل صحبت می کنیم اما در کل باید بگویم که تمرکزمان را روی بازی مقابل هند می گذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گوامی مبنی بر اینکه آیا به کارتان در تیم ملی ایران ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: واقعا نمی توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدمهای من با رییس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می توانیم ادامه بدهیم اگر نه این کار صورت نمی گیرد. در حال حاضر نمی توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از 5 سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیمهای رییس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.

۱۳۹۴/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...