نسخه چاپی

رئیس باند قاچاق موادمخدر در كرمان هنگام درگیری با پلیس كشته شد

دادستان استان كرمان از انهدام یك باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهر راین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی رصد اطلاعاتی بر باندهای کلان مواد مخدر متردد به استان کرمان، مأموران اداره کل اطلاعات استان کرمان موفق به شناسایی و انهدام این باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۰۸ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به میزان هزار و ۸۰ کیلوگرم شده‌اند. وی اعلام کرد: در پی درگیری بین نیروهای عمل‌کننده و قاچاقچیان مسلح یکی از اعضای این باند قاچاق به هلاکت رسیده است و سه خودرو و تعدادی دستگاه تلفن همراه نیز از اعضای باند کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این عملیات دو نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند، افزود: پس از انجام موفقیت‌آمیز این عملیات، خانه سایر اعضای باند در شهر کرمان مورد بازرسی مأموران اداره کل اطلاعات کرمان قرار گرفت که در این بازرسی مقدار ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز کشف شد.
این باند از مدت‌ها پیش فعالیت‌های مجرمانه خود را با تهیه مواد مخدر از کشور افغانستان شروع و مواد مخدر را به‌صورت مسلحانه به داخل کشور حمل وتوزیع می‌کرده است. دادستان استان کرمان هشدار داد: دستگاه قضایی استان کرمان به صورت قاطع وقانونی با باندهای مواد مخدر برخورد قضایی خواهد کرد و اجازه جولان از قاچاقچیان مسلح سلب خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...