نسخه چاپی

جا‌به‌جایی در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه گروهی نقاشی و نیوآرت شامل آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی با عنوان «جا به جایی»، جمعه ۶ آذر ساعت ۱۷ در نگارخانه استاد «نامی» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، نمایشگاه «جا به جایی» با آثار نقاشی، مجسمه، ویدئوآرت، چیدمان، اینتراکتیو (interactive) و... از ۶ هنرمند ایرانی و ۲۱ هنرمند از کشورهای هلند، اتریش، بلژیک، اسپانیا، آرژانتین، یونان، ایرلند، فرانسه، اکراین، انگلستان و آمریکا جمعه ۶ آذر ساعت ۱۷ در نگارخانه استاد «نامی» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: رابطه انسان با طبیعت ماهیتی پویا و در هم تنیده دارد. نقش هر یک بر دیگری، در روندی پیوسته و رو به جلو شکل می‌گیرد. این نمایشگاه تلاش می‌کند در مقیاسی فرای ملیت و قومیت و با تاکید بر نگرشی مفهومی، از رویارویی انسان امروزی با طبیعت خوانشی دوباره کند. از این رو، این مجموعه بر پایه بیانی تجسمی و جهانی استوار است.

ریحانه افضلیان نایینی، سمانه صالحی، بهاره خوشبخت، پگاه رجامند، بردیا طحانی و سارا عامری از هنرمندان ایرانی شرکت کننده هستند که هر کدام با چند اثر در این نمایشگاه حضور دارند.

گردآوری این نمایشگاه بر عهده ریحانه افضلیان و مرلین گافنی بوده است.

این نمایشگاه تا ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن از آثار همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

ارسال به

۱۳۹۴/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...