نسخه چاپی

افزایش ناگهانی كرایه ها از تهران به سمت مرز

عکس خبري -افزايش ناگهاني کرايه ها از تهران به سمت مرز

یكی از مخاطبان سرویس مشكلات مردم درباره افزایش ناگهانی قیمت بلیت اتوبوس به سمت مرزهای جنوب غرب كشور عكس جالبی فرستاده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، پیاده روی اربعین و پیش بینی خروج بیش از ۲ میلیون نفر از ایرانیان از مرزهای غربی و پیاده روی به سمت عتبات، باعث شده بسیاری از اتوبوسهای مسافرتی سایر خطوط به مسیر شهرهای پرجمعیت تا مرزهای غربی و جنوب غربی به خصوص مهران و شلمچه منتقل شود.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم با فرستادن عکسی از آگهی تغییر قیمت در بلیت اتوبوس از تهران به سمت مرزها، به افزایش ناگهانی نرخ بلیت اعتراض کرده است.


این مخاطب نوشته در حال حاضر بلیت اتوبوس در پایانه جنوب تهران به سمت مرز جنوب غرب کشور کمیاب شده و نرخ نامه رسمی از قیمتهای بسیار زیاد جدید حکایت دارد، ولی برخی از مسافربرهای شخصی، قیمتهایی دو تا سه برابر این نرخهای افزایش یافته مطالبه می کنند.

وزیر کشور: مجوز افزایش دو برابری نرخ کرایه ها در مقطع اربعین صادر شد
شنبه گذشته، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در برنامه نگاه یک اعلام کرد: با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی، مجوز مقطعی افزایش نرخ کرایه ها تا مقصد مرزهای جنوب غربی کشور به اندازه ۲ برابر صادر شده ولی دریافت کرایه، بیش از این غیرقانونی است.

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...