نسخه چاپی

مرگ تلخ نیلوفر در پی ورود به سایت همسریابی

دختر ساده لوح فریب چرب زبانی‌های مرد حقه باز را خورد و آنها در شبكه‌های اجتماعی با هم ارتباط صمیمانه‌ای برقرار كردند...

به گزارش نما به نقل از ایران، نیلوفر 24 ساله چندی پیش با پسر یکی از آشنایان نامزد شد. اما به علت اختلاف‌هایی که دو خانواده پیدا کردند رابطه آنها شکر آب شد و جدا شدند.


این شکست سنگین با روحیات شکننده‌ای که نیلوفر داشت و همچنین دغدغه‌های خانواده‌اش او را آزار می‌داد. تصور می‌کرد همه به چشم تحقیر نگاهش می‌کنند و دنبال راهی می‌گشت تا هر چه زودتر ازدواج کند و سر و سامان بگیرد.


نیلوفر وارد یک سایت همسریابی شد. او در این شبکه با جوانی آشنا شد که خود را مردی تحصیلکرده و باوقار معرفی می‌کرد. مدتی از این رابطه گذشت. مرد جوان ادعا کرد که اگر از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه با هم در ارتباط باشند هزینه کمتری پرداخت می‌کنند و می‌توانند بیشتر با هم آشنا شوند.


دختر ساده لوح فریب چرب زبانی‌های مرد حقه باز را خورد و آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کردند. او صادقانه درمورد مشکلی که در گذشته برایش به وجود آمده توضیح داد و مرد جوان نیز ادعا می‌کرد این مسأله هیچ تغییری در تصمیم او برای ازدواج ایجاد نخواهد کرد.


اشتباه نیلوفر این بود که عکس‌های خصوصی‌اش را به خواسته پسر جوان برای او ارسال کرد. مدتی گذشت و مرد جوان دیگر مثل گذشته ابراز عشق و علاقه نمی‌کرد و کمی سرد شده بود. او خواسته شومی از دختر جوان داشت و زمانی که با پاسخ منفی نیلوفر روبه‌رو شد تهدید کرد عکس‌های خصوصی وی را منتشر خواهد کرد.



دختر 24 ساله به این رابطه خاتمه داد ولی پس از چند روز متوجه شد مرد جوان عکس‌های او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. او که دچار اضطراب و نگرانی شدیدی شده بود در اقدامی باور نکردنی مرتکب اشتباه دیگری شد و به زندگی خود پایان داد.

۱۳۹۴/۹/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...