نسخه چاپی

عذرخواهی رسمی ایران از عراق

سفیر ایران در عراق در دیدار با نخست‌وزیر این كشور، ضمن تقدیم نامه «حسن روحانی» درباره زیارت اربعین حسینی به حیدرالعبادی. به دلیل هرج و مرج ایجاد شده در مرزها از سوی زائران ایرانی عذرخواهی كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های عراقی از دیدار روز گذشته «حسن دانایی‌فر» سفیر ایران در عراق با «حیدر العبادی» نخست‌وزیر این کشور خبر دادند و به نقل از بیانیه دفتر نخست‌وزیری عراق نوشتند که در این دیدار، سفیر ایران نامه «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران درباره زیارت اربعین حسینی را تقدیم کرد.



خبرگزاری «النخیل» و پایگاه‌های خبری «خندان» و «المدی پرس» عراق با انتشار این خبر نوشتند: سفیر ایران نیز رسما از هرج و مرج ایجاد شده از سوی برخی زائران ایرانی اربعین حسینی (ع) در برخی گذرگاه‌های مرزی عذرخواهی کرد.



حسن روحانی نیز در این نامه از دولت و ملت عراق برای تامین امنیت و ارائه خدمات به زائران و صبوری آنها در این میزبانی تقدیر کرد.



بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری، عبادی نیز گفت: به رغم جنگ عراق با داعش و شرایط دشوار حاکم بر این کشور، زیارت اربعین امام حسین (ع) با موفقیت انجام شد و به رغم خیل زیاد زائران، آنها امسال از امنیت و خدمات مناسبی برخوردار بودند.

۱۳۹۴/۹/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...