نسخه چاپی

آخرین وضعیت تردد قطارها

شركت راه‌آهن اعلام كرد: كلیه قطارها بدون هیچ مشكلی برنامه حركتی خود را ادامه داده و حتی در برخی از محورها به مسافران جاده‌های مسدود یا یخ‌زده كمك می‌كنند. مدیر روابط عمومی شركت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه هیچ‌یك از قطارها در طول ساعات گذشته به دلیل شرایط جوی با مشكل و محدودیتی روبه‌رو نبوده‌اند، تاكید كرد: حركت تمام قطارها طبق برنامه انجام شده و در این زمینه مشكلی وجود ندارد.

به گزارش نما، صادق سکری همچنین از یاری رساندن حمل‌ونقل ریلی به دیگر بخش‌های حمل‌ونقل کشور در شرایط جوی فعلی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت سوخت‌رسانی به موقع به پالایشگاه‌ها و رساندن دیگر مواد مورد نیاز به مناطق مختلف کشور در شرایطی که جاده‌ها با مشکل روبه‌رو هستند، قطارها به آنها یاری رسانده و سوخت پالایشگاه‌ها را به موقع تحویل می‌دهند.

براساس گفته سکری، راه‌آهن آمادگی کامل دارد تا در شرایط جوی فعلی تمام قطارهای خود را به شکلی ایمن و در زمان برنامه‌ریزی شده به مقصد برساند و همچنین در صورت نیاز به دیگر بخش‌ها نیز کمک کند.

با توجه به بارش‌های گسترده برف و باران در طول ساعات گذشته در مناطق مختلف کشور بسیاری از پروازهای داخلی و بین‌المللی با تاخیر مواجه شده و بعضی از جاده‌ها نیز برای ساعاتی کوتاه یا مسدود شده یا تردد در آنها با کندی انجام می‌شود.

۱۳۹۴/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...