نسخه چاپی

آمار شهدای انتفاضه به ۱۱۷ نفر رسید

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه در جریان درگیری با فلسطینیان در اردوگاه الدهیشه واقع در جنوب شرقی بیت لحم در كرانه باختری یك جوان ۱۹ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی در اردوگاه الدهیشه گفتند که «مالک اکرم شاهین» (19 ساله) در جریان درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در این اردوگاه در اثر اصابت گلوله به ناحیه سرش به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، یک گروه از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به اردوگاه الدهیشه یورش برده و شروع به شلیک گلوله و گاز اشک آور به سمت فلسطینیان کردند که در نتیجه آن تعدادی از جوانان زخمی شدند و مالک اکرم شاهین 19 ساله نیز از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی شب گذشته نیز یک جوان فلسطینی را نزدیک مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری به‌ بهانه اینکه وی یکی از نظامیان این رژیم را با سلاح سرد هدف قرار داده است، به ‌ضرب 7 گلوله به شهادت رساندند.

از ابتدای انتفاضه تاکنون 117 فلسطینی از جمله 25 کودک و 6 زن به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به‌نام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت.

۱۳۹۴/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...