نسخه چاپی

از عجایب لیگ برتر والیبال

عصر امروز هفته دهم لیگ‌برتر والیبال قرار است آغاز شود اما سرمربی تیم زاهدانی به همراه دستیارانش در تهران است و پول تهیه بلیت برای رسیدن به تیمش را ندارد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، هفته دهم لیگ‌برتر والیبال عصر سه‌شنبه برگزار می‌شود و 6 شهر ایران میزبان این رقابت‌ها خواهند بود. عجیب‌ترین بازی هفته و شاید چندین‌ سال اخیر والیبال قرار است در زاهدان انجام شود، شاید هم نشود. در این دیدار گوهرکویر زاهدان میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس خواهد بود. تیم میزبان هفته گذشته به دلیل نداشتن پول کافی برای سفر باخت فنی (3 بر صفر) خورد و هنوز مشخص نیست حتی بازیکنانش در زمین خودی هم به میدان بروند. جالب اینکه سرمربی و دستیاران او در تهران به سر می‌برند و با اینکه آنها نه پولی دارند و نه امکاناتی برای ادامه لیگ هنوز اعلام انحلال نکرده‌اند.

اصغر نائینی ستاره سابق تیم‌ملی والیبال ایران و سرمربی کنونی گوهرکویر حالا در تهران به سر می‌برد و در مورد آخرین اوضاع تیمش به فارس گفته است:« واقعیت این است که من در حال حاضر در تهران هستم و چون مسئولان باشگاه پول ندادند، من هم پولی ندارم که بلیت تهیه کرده و به زاهدان بروم. من به همراه مربی تیم زاهدان در حال حاضر در تهران هستیم و اگر تیم بازی کند کمک مربی سوم تیم را هدایت خواهد کرد.»

اینکه زاهدانی‌ها امروز به میدان خواهند رفت یا خیر مهمترین موضوع نیست، مهم این است آینده لیگ با حضور چنین تیم‌هایی چه خواهد شد. نائینی می‌گوید: «اگر صلاح بدانند فردا بازی می‌کنند و اگر شرایط خوب نباشد فردا وارد میدان نمی‌شوند و در نتیجه تیم‌مان کلاً منحل خواهد شد.»

شرایط امروز تیم زاهدانی از ابتدای فصل مشخص بود و این تیم حامی مالی مشخصی نداشت و دیر یا زود آنها این روز را می‌دیدند. نکته این است که نماینده زاهدان در حالی که نه حامی مالی مشخصی داشت و نه حساب بازیکنان فصل گذشته را تسویه کرده بود، پا به لیگ گذاشت و سهمیه تیمی را گرفت که قرار بود با حامی مالی مشخص بازیکنان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را در لیگ بازی دهد. حالا با این شرایط آینده تیم زاهدان و لیگ نامشخص خواهد شد و عده‌ای بازیکن جوان و نوجوان بدون تیم مانده‌‌اند.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...