نسخه چاپی

بازتاب نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غرب این بار در نشریه اتریشی

یك روزنامه اتریشی در گزارشی با عنوان نامه حساس رهبر ایران به جوانان غربی به بخش‌هایی از این نامه كه بعد از حملات تروریستی پاریس نوشته شده است اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روزنامه اتریشی "دی پرسه" در مطلبی با عنوان «نامه حساس از تهران» به بررسی نامه دوم امام خامنه ای به جوانان غربی بعد از حملات تروریستی پاریس پرداخته و نوشت، رهبر انقلاب اسلامی در یک نامه که خطاب به جوانان اتریشی نیز بود حملات تروریستی پاریس را محکوم می کند.

این روزنامه اتریشی در ادامه نوشت، این اتفاق که رهبر ایران آیت الله سید علی خامنه ای به جوانان غربی نامه بنویسد واقعه ای نیست که هر روز اتفاق بیفتد. اما حالا وی به خاطر حملات تروریستی پاریس آنگونه که ایرانی ها اعلام کردند این کار را انجام داده است؛ این نامه خطاب به همه جوانان در کشورهای غربی نوشته شده است.

بر اساس توضیحات سفارت ایران در وین که به روزنامه اتریشی "دی پرسه" ارائه شده است، این نامه یک پیغام دوستی و واکنشی به پیشنهاد وزیر امور خارجه اتریش در سفرش به ایران مبنی بر تشکیل یک ائتلاف مشترک در مبارزه با داعش است.

"دی پرسه" در ادامه با اشاره به کشتار بالای شیعیان توسط تروریسم داعش این گروه تروریستی را از دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرده و نوشت: به این ترتیب آیت الله خامنه ای در نامه خود آشکارا حملات تروریستی اخیر در پایتخت فرانسه را محکوم می کند.

این رزوزنامه اتریشی در ادامه به بخشی ار نامه رهبر انقلاب اشاره کرد که نوشته بود منظره کودکی که در برابر دیدگان عزیزانش جان می دهد مادری که شادی خانواده اش به عزا تبدیل می شود،(...)-مناظری نیست که عواطف و احساسات انسانی را برنیانگیزد.

هرکس که ذره ای از محبت و انسانیت بهره ای برده باشد از دیدن این صحنه ها متاثر می شود؛ چه در فرانسه رخ دهد، چه در فلسطین وعراق ولبنان و سوریه. قطعا یک ونیم میلیارد مسلمان همین احساس را دارند و از عاملان و مسببان این فجایع بیزارند.

این روزنامه اتریشی در ادامه انعکاس خبر نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی نوشت: البته همزمان رهبر انقلاب همچنین از نامه اش در این راستا استفاده کرد تا به سیاست های آمریکا و اسرائیل انتقاد وارد کند.

به گفته رهبر انقلاب ایران ماهیت متناقض سیاست غرب همچنین در حمایت از تروریسم دولتی اسرائیل دیده می شود. مردم ستم دیده فلسطین بیش از 60 سال است که بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند.

اگر مردم اروپا اکنون چند روزی در خانه های خود پناه می گیرند و از حضور در مجامع و مراکز پرجمعیت پرهیز می کنند، یک خانواده فلسطینی ده ها سال است که حتی در خانه خود از ماشین کشتار و تخریب رژیم صهیونیستی در امان نیست.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...