نسخه چاپی

عراقچی: از نظر ما موضوع PMd كاملا خاتمه یافته است

به گزارش نما به نقل از فارس، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس ستاد پیگیری برجام در گفت‌وگو با بخش خبر ساعت ۱۴ در خصوص دومین نشست کمیسیون مشترک که روز گذشته در وین برگزار شد، گفت: دیروز مشورت‌های بسیار مفصلی را با کشورهای ۱+۵ در خصوص پیش نویسی که آنها برای ارائه به شورای حکام آماده کرده بودند، داشتیم.

وی افزود: طبعا از آنجایی که این پیش نویس مربوط به ایران خواهد بود، مشورت‌هایی که با ما داشتند بسیار نزدیک بود، نقطه نظرات خودمان را پیش از این به آنها گفته بودیم، هم به صورت علنی و هم در جلسات مختلف و دیروز هم در خصوص این پیش نویس بحث مفصلی داشتیم.

عراقچی اضافه کرد: نتیجه‌ای که از این بحث‌ها حاصل شد و آنها نیز دیدگاه‌های ما را نهایتا مدنظر قرار دادند، در پیش نویس هم قبلا این کار را کرده بودند و هم دیروز نکاتی که ما مدنظر داشتیم، مجددا با هم مطرح کردیم و مورد نظر قرار گرفت.

معاون وزیر خارجه ادامه داد: این پیش‌نویس امروز به عنوان سند رسمی در شورای حکام آژانس به عنوان پیشنهاد ۱+۵ ثبت شده و روز 24 آذر در مورد آن رای گیری خواهد شد.

رئیس ستاد پیگیری برجام خاطرنشان کرد: مفاد این پیش‌نویس کاملا روشن است و بحث پی‌ام‌دی را صریح و مستقیم می‌بندد و بسته شده اعلام می‌کند.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...