نسخه چاپی

استفاده از وكلای بین المللی برای پیگیری حقوقی حادثه منا

معاون پارلمانی وزیر خارجه ایران گفت: برای پیگیری حقوقی حادثه منا به سفارت ها گفته ایم كه وكلای بین المللی را شناسایی و معرفی كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر حسن قشقاوی معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور وزیر خارجه ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید غضنفر رکن‌آبادی که عصر امروز در حسینیه فاطمه الزهرا(س) میدان سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فاجعه منا خسران وزارت خارجه زیاد بود و برادران عزیزی را از دست دادیم.

وی گفت: رکن‌آبادی سوابق خوبی در لنبان داشت. حامی مقاومت بود و مورد حمایت دوستان حزب الله قرار داشت. از دست دادن این عزیزان ضایعه ای بزرگ برای ما است.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور وزیر خارجه ایران با بیان اینکه مسئولیت پیگیری این مسئله با معاونت تحت ریاست بنده است گفت: این مسئله در حال پیگیری است. با کمک قوه قضائیه در حال سنجیدن ابعاد قضیه هستیم.

قشقاوی خاطرنشان کرد: از وکلای برجسته در داخل دعوت کرده ایم و به سفارت ها هم گفته ایم که وکلای بین المللی را شناسایی کرده و معرفی کنند تا ببینیم به چه شکلی می توان این مسئله را پیگیری کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پیگیری های شما تاکنون به چه نتیجه ای رسیده است، افزود: اجازه بدهیم این پیگیری ها به نتیجه برسد. در هفته ای گذشته جلسه ای سه ساعته در اتاق بنده برگزار شد و سه تلکس مهم به نمایندگی ها زدیم . به طور روزانه در حال پیگیری این مسئله هستیم.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...