نسخه چاپی

هندوانه شب چله ۴ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه با بیان اینكه "اگر باران نیاید و وانتی‌ها برای خرید و فروش هندوانه در سطح شهر، به میادین مركزی میوه هجوم آورند، قیمت آن بیشترمی‌شود" گفت: قیمت هركیلوگرم هندوانه به ۴ هزار تومان رسیده است .

به گزارش نما حسین مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: هندوانه‌های شب چله در حال ذخیره سازی، برای عرضه در روزهای آینده است.

وی با اشاره به قیمت این محصول افزود: هرکیلو هندوانه میناب 2 هزار تومان توسط بار فروشان و 3 هزار تومان توسط دلال ها به مغازه داران به فروش می‌رود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، ادامه داد:مغازه داران مجاز اند که تا 35 درصد به قیمت این محصول برای عرضه به بازار مصرف اضافه کنند، بنا بر این هر کیلوگرم هندوانه در بازار مصرف به 4 هزار تومان رسیده است.

وانتی‌ها هندوانه بفروشند، گران می‌شود

وی با بیان اینکه "در صورت عدم بارندگی در روزهای آینده، قیمت هندوانه افزایش می‌یابد" خاطر نشان کرد: میزان تولید این محصول در میناب کم است و در صورتی که در روز های آینده بارندگی باشد، میزان تقاضا و خرید این محصول در میادین مرکزی، توسط خرده فروشان کم می‌شود و در واقع وانتی‌ها و افرادی که در فضای باز اقدام به فروش هندوانه می‌کنند، از چرخه عرضه حذف می‌شوند.

مهاجران درباره میزان تولید این محصول برای شب چله، تصریح کرد: میزان تولید این محصول برای شب چله مشخص نیست، اما طبق روال هر ساله کمتر از تقاضای بازار است.

مقام مسئول خرده فروشان میوه و تره بار گفت: قیمت هرکیلوگرم انار در میادین مرکزی میوه و تره بار، 2 هزار تومان تا 5 هزار و 500 تومان با توجه به کیفیت و محل تولد متفاوت است و مغازه داران برای دریافت سود می‌توانند تا 35 درصد سود دریافت کنند.

وی در پایان یادآور شد که، وضعیت قیمت و کمیت سایر میوه ها مناسب و پاسخ گوی نیاز مردم است.

۱۳۹۴/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...