نسخه چاپی

نیروهای یمنی ۴۲ نظامی آمریكایی را به هلاكت رساندند

منابع یمنی از هلاكت ۱۵۲ تن از نظامیان متجاوز و مزدوران عربستان در حمله موشكی ارتش و كمیته های مردمی یمن به مركز فرماندهی عملیات نیروهای متجاوز در باب المندب خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، المنار نوشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات عربستان سعودی علیه این کشور، مرکز فرماندهی عملیات نیروهای متجاوز در باب المندب را با موشک "توشکا" هدف قراردادند.



منابع یمنی گفتند که در پی این حمله موشکی ۱۵۲ تن از نظامیان ائتلاف سعودی متجاوز و مزدوران عربستان از جمله سلطان بن هویدان سرهنگ اماراتی به هلاکت رسیدند.



این منابع از انتقال ۱۴۶ جسد که اکثر آنها سوخته شده است به عدن و پادگان عمران خبر دادند و گفتند که متجاوزان به دلیل شمار زیاد زخمی ها یک کشتی حامل کمکهای پزشکی به این منطقه اعزام کرده اند.



این منابع همچنین تاکید کردند که در این حمله موشکی ۴۲ تن از مزدوران بلک واتر آمریکا از جمله "کارل" فرمانده گردان کلمبیا نیز کشته شده اند.



به گفته این منابع در پی اصابت موشک به این پادگان انفجارهای شدیدی به وقوع پیوست.



همچنین در این حمله موشکی ۳ بالگرد آپاچی، بیش از ۴۰ خودروی نظامی، ۷ خودرو و تعدادی دیگر از تجهزات نظامی دشمن منهدم شده است.



هلاکت ۱۹ نظامی سعودی در استان لحج

سرتیپ ستاد شرف غالب لقمان سخنگوی ارتش یمن گفت که ۱۹ نظامی سعودی در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به منطقه "کرش" در لحج واقع در جنوب یمن به هلاکت رسیدند.



تاکنون چندین گروه از نظامیان سودانی وارد یمن شده و در تجاوز به این کشور به رژیم سعودی کمک می کنند.



متوسل شدن آل سعود به نظامیان سودان عمق سردرگمی و ناامیدی متجاوزان سعودی و شکست‌های پیاپی در برابر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را ثابت می‌کند.



اشغال جزیره حنیش دیری نمی پاید

سخنگوی ارتش یمن همچنین اظهار داشت که اشغال جزیره "حنیش" واقع در دریای سرخ دیری نخواهد پایید و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی برای بیرون راندن اشالگران و مزدوران از این جزیره با قدرت تلاش خواهند کرد.



وی افزود اشغال جزیره حنیش توسط متجاوزان و مزدوران آنها با نقشه و حمایت آمریکا و اسرائیل برای گسترش نفوذشان در منطقه صورت گرفته است.



سخنگوی ارتش یمن در ادامه گفت ادعای متجاوزان مبنی بر اینکه آنها برای برقراری امنیت دریانوردی در تنگه باب المندب جزیره حنیش را اشغال کرده اند، ادعایی مسخره است، زیرا جزیره حنیش هیچ وقت محلی برای انتقال سلاحهای قاچاقی نبوده است.



افزایش شمار شهدای حملات امروز عربستان

و خبر دیگر اینکه تعداد شهدای حملات روز گذشته عربستان به مناطق مختلف یمن به ۲۵ نفر رسیده است. در این حملات همچنین شمار زیادی زخمی شده اند.



دفع حمله متجاوزان به مأرب

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین تلاش شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصورهادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن برای پیشروی به سمت "الجمیدر" در منطقه "الجدعان" در مأرب را خنثی کردند.



تداوم حملات سعودی به استان حجه

ساکنان محلی گفتند که عربستان سعودی از زمین و دریا و هوا منطقه مرزی "حرض" در حجه واقع در غرب یمن را بمباران کرد.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...