نسخه چاپی

پسر تلگرامی پای میز محاكمه

كیفرخواست پرونده جوانی كه انتشار تصاویرش با دختران مختلف در شبكه اجتماعی تلگرام جنجالی بزرگ به‌پا كرده بود، از سوی دادسرای جرایم رایانه‌ای صادر شد.

به گزارش نما، با ارسال اين پرونده به دادگاه شهيد قدوسي، او به‌زودي به اتهام انتشار تصاوير خصوصي پاي ميز محاکمه خواهد رفت.

اين پرونده جنجالي زماني شکل گرفت که ۲۸عکس مختلف از اين پسر ۲۶ساله به همراه دختراني که حدودا ۱۴نفر بودند در شبکه‌هاي اجتماعي و تلگرام پخش شد. تصاوير وي در گروه‌هاي مختلف تلگرامي مي‌چرخيد و اين موضوع حسابي جنجالي و باعث شهرت پسرجوان شده بود تا جايي که او ويدئويي از خودش منتشر و آن را پخش کرد.

او در فيلم مدعي شده بود که همه دختراني که با آنها عکس انداخته اعضاي خانواده وي هستند. او همچنين گفته بود که گوشي‌اش گم شده و فرد ناشناسي اقدام به انتشار عکس‌ها کرده و وي پرونده را از طريق پليس پيگيري مي‌کند و در پايان نيز جمله معروف«پليس فتا پليسي است که حواسش به همه‌‌چيز هست»‌را به زبان آورده بود.

چند روز پس از جنجالي که اين پسر ظاهرا ثروتمند در شبکه‌هاي مجازي به راه انداخته بود با شکايت ۲ دختر جوان که عکس‌هايشان به همراه اين فرد در سراسر ايران منتشر شده بود، پليس فتا تهران وارد ماجرا شد و جوان جنجالي تلگرام دستگير شد. با دستگيري وي بود که معلوم شد او نه‌تنها پولدار نيست، بلکه کارگر يک بنگاه معاملات ملکي است و از آنجا که پيش از آن سريدار ويلايي اعياني بوده، به اين ويلاها راه پيدا کرده و با دختران عکس سلفي گرفته بود تا وانمود کند پولدار است.

وي همچنين اعتراف کرد که خودروهاي گران‌قيمت و لوکسي که عکس‌هايش در کنار آنها در فضاي مجازي منتشر شده، متعلق به وي نبوده و او با انداختن عکس در کنار اين خودروها و در خانه‌هاي لوکس و گران‌قيمتي که متعلق به‌خودش نبود نقش ثروتمندان را بازي مي‌کرد.

با دستگيري متهم، پرونده براي رسيدگي بيشتر در اختيار بازپرس شعبه سوم دادسراي ويژه جرايم رايانه‌اي و اينترنتي قرار گرفت. درحالي‌که تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت ۲ دختر ديگر با مراجعه به دادسرا از جوان جنجالي به اتهام انتشار تصاويرشان شکايت کردند. با ثبت شکايت شاکيان و اعترافات متهم، سرانجام هفته گذشته کيفرخواست اين پرونده صادر شد تا جوان جنجالي تلگرام به‌زودي پاي ميز محاکمه قرار بگيرد.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...