نسخه چاپی

همراه اول، تهران را از نظر چگالی تشعشع امواج سالم اعلام كرد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مشاور مدیرعامل همراه اول، تهران را از نظر چگالی تشعشع امواج سالم اعلام کرد.

سیدحسن سیدموسوی مشاور مدیرعامل همراه اول پس از نطق پیش از دستور آباد در تریبون شورای شهر حاضر شد و در حالی که دستگاه اندازه‌گیری تشعشات را با خود به شورا آورده بود، گفت: بیشترین میزان انرژی الکترومغناطیسی از رادیو و تلویزیون آنالوگ و کمترین میزان از اینترنت بی‌سیم بوده است.

وی با بیان اینکه میزان انرژی ساطع از دستگاه‌های موبایل در حد میانه این دو وسیله بوده است، ادامه داد: از نظر چگالی تشعشع امواج در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایسنا، با این حال در حین ارائه این گزارش، شایعاتی مبنی بر اینکه مطالعه مذکور با هزینه شورای شهر توسط همراه اول انجام شده است، انتشار یافت که رحمت‌الله حافظی رییس کمیسیون سلامت در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: این گزارش از نظر علمی دارای انحراف بوده و قابل استناد نیست.

همچنین مهدی چمران نیز گفت: چنین مطالعاتی پیش از این توسط دانشگاه امیرکبیر انجام شده وبه شورای عالیت امنیت ملی ارائه شد که نتایج مشابه همین مطالعه را داشت.

همچنین معصومه آباد نیز درباره جایگاه سیدموسوی نیز گفت: این فرد عضو هیات علمی دانشگاه بود و در بخش تشعشات شرکت همراه اول نیز مشغول کار است و همراه اول به اعتبار و مسئولیت اجتماعی خود این پروژه را انجام داده و هیچ هزینه‌ای توسط شورا و شهرداری پرداخت نشده است.


۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...