نسخه چاپی

راز كلاهبرداری 750 هزار دلاری از كروش در 19 برگه

بانك ES بدون اطلاع سرمربی تیم ملی در یك شركت ورشكسته برای او سرمایه گذاری كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی همچنان درگیر پرونده یک کلاهبرداری بزرگ است. سال گذشته بود که خبرآنلاین پرده از این کلاهبرداری برداشت. انتشار گزارشی درباره ناپدید شدن 750 هزار دلار از پول کارلوس کروش، خیلی زود سر و صدا کرد و به واکنش این مربی هم همراه شد. رسانه های پرتغالی هم به این موضوع پرداختند و هنوز هم جسته و گریخته چیزهایی در این باره می نویسند.
ماجرا از این قرار بود که کارلوس کروش یک حساب در بانک ES دبی باز کرد و بخشی از سرمایه خود را به آن حساب واریز کرد. در زمان افتتاح حساب برگه هایی مقابل کروش قرار گرفت تا با خواندن آن، از شرایط باز کردن حساب مطلع شود و در پایان پایش امضا بزند. کارلوس در این باره می گوید: «19 صفحه بود و من وقت نکردم آنها را بخوانم. تصور می کردم همان شرایطی است که اکثر بانک ها دارند.» اما این اشتباه بزرگ کارلوس کروش بود. در یکی از بندها ذکر شده بود بانک می تواند برای مشتری اش سهم بخرد و این کار اتوماتیک وار صورت بگیرد.
کروش بی خبر از این بند، پای برگه ها را امضا کرد و رفت. چندی بعد وقتی او قصد داشت حسابش را چک کند، متوجه شد 750 هزار دلار از پولش کم شده است. پیگیری های کروش نشان داد بانک برای او سهام شرکتی را خریده که به ادعای خودش، 2 سال قبل از این ماجرا ورشکسته شده بود. کروش پس از این اتفاقات اقدام به شکایت کرد و حتی یک وکیل زبده در دبی گرفت ولی تا این لحظه هنوز نتوانسته در این پرونده به جایی برسد.

۱۳۹۴/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...