نسخه چاپی

ثبت‌نام 2780 نفر در انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از نام نویسی 2780 نفر در دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیدشهاب‌الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در استان تهران اظهار داشت: در طی 7 روز گذشته و در مهلت قانونی ثبت‌نام از داوطلبان تعداد 2 هزار و 780 نفر در کل استان تهران ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 477 نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: بر اساس همین آمار نیز تعداد 26 نفر در حوزه انتخابیه پاکدشت، 60 نفر در حوزه انتخابیه دماوند، 63 نفر در حوزه انتخابیه رباط کریم، 64 نفر در حوزه انتخابیه ورامین، 79 نفر در حوزه انتخابیه شهریار، قدس، ملارد و همچنین 19 نفر به عنوان داوطلبان اقلیت‌های دینی ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تعداد 147 نفر از نمایندگان ادوار در انتخابات دوره دهم مجلس ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد هزار و 70 نفر ثبت‌نام کرده بودند. این در حالی است که در دهمین دوره انتخابات مجلس 2 هزار و 780 نفر ثبت‌نام کردند.

چاوشی بیان کرد: تعداد 2 هزار و 242 نفر از آقایان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران ثبت‌نام کردند و مابقی شامل بانوان می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس ترکیب تحصیلی داوطلبان تعداد 504 نفر با مدرک دکترا، هزار و 369 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و تعداد 114 نفر با مدرک لیسانس و تعداد 159 نفر با مدرک حوزوی ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به بیشترین رده ثبت‌نامی در این دوره از انتخابات گفت: داوطلبان با فاصله سنی 36 تا 40 سال بالاترین درصد ثبت‌نام‌ها را با تعداد 513 نفر به خود اختصاص دادند.

چاوشی تأکید کرد: هیأت‌های اجرایی از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان را به مدت 10 روز انجام خواهند داد.

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...