نسخه چاپی

آلوده ترین استان های ایران

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور، از برقراری جوی پایدار در غالب نقاط کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

احد وظیفه گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی روز شنبه در مناطقی از جنوب، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود که این سامانه از اواخر وقت روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تا روز سه‌شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود. از اواخر وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز شنبه بارش در کرمان، شمال و غرب هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلاینده‌ها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان و تبریز غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 6 دی، صاف تا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 9 و 1 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 7 دی، صاف، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 10 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...