نسخه چاپی

فروش سه مدل بالگرد روسی به ایران

یكی از مسئولان ارشد شركت‌ بالگرد سازی روسیه از احتمال فروش نمونه‌های مختلف بالگرد و ارائه خدمات پی از فروش به ایران و تربیت كادر متخصص لازم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ شرکت بالگرد سازی روسیه با حضور در نمایشگاه مشترک تجارت و صنایع ایران و روسیه در سال 2015 به بحث پیرامون فروش تنوعی از بالگردهای ساخت خود به ایران پرداخت

به نوشته وبگاه «راشن هلی‌کاپتر» روسیه قصد دارد در صورت امکان بالگردهای « Mi-8/17»، «Ka-32A11BC» و « Ka-226T» به ایران بفروشد.

طرف روس و ایران در این زمینه درباره ارسال بالگردهای مختلف و خدمات پس از فروش آن در ایران چون تامین قطعات یدکی، نوین سازی و آموزش متخصص لازم گفت‌و‌گوهایی را انجام داده‌اند.

«آلکساندر شربینین» معاون شرکت بالگرد سازی روسیه در این باره گفت: «اقتصاد ایران رشد سریعی را در سال‌های اخیر داشته و رفع تحریم‌های بین‌المللی به این شتاب سرعت می‌بخشد . با توجه به وجود زیر ساخت‌های مناسب و بستر بالقوه ایران برای همکاری امکان ارسال بالگردهای روسیه وجود دارد. بالگردهای ساخت روسیه قابلیت تولید نمونه‌های لازم برای برطرف کردن نیازهای ایران در زمینه نوین سازی ناوگان بالگردهایش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.»

بالگرد Ka-226T ویژه پرواز در مناطق کوهستانی و شهری است و برای فرود چندان نیاز به فضا ندارد . بالگرد Mi-171 قادر به حمل تا 37 نفر است و حداکثر بار قابل حمل آن 4 هزار کیلوگرم است. از این بالگرد می‌توان در ماموریت‌های تحقیقاتی و تجسسی استفاده کرد. بالگرد Ka-32A11BC نیز ویژه عملیات تجسس و نجات ، حمل و نقل و خاموش کردن حریق و البته گشت زنی و ماموریت‌های پشتیبانی است.

۱۳۹۴/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...