نسخه چاپی

دستگیری 3 زمین‌خوار در اراك

جانشین فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: سه نفر كه در منطقه‌ای روستایی در شهرستان اراك بیش از 42 هكتار از اراضی ملی را تصرف كرده بودند، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: چندی پیش شکایتی از اداره منابع طبیعی شهرستان اراک در خصوص تصرف عدوانی اراضی ملی در منطقه‌ای روستایی در حوالی شهرستان اراک، توسط افرادی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان اداره جرایم اقتصادی این پلیس تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در نخستین مرحله از تحقیقات مشخص شد سه نفر با تصرف 42 هکتار از اراضی ملی اقدام به کاشت محصولات کشاورزی کرده‌اند.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده، متهمان به یگان انتظامی احضار که در بازجویی‌های اولیه آنها مدعی شدند زمین متعلق به اجداد آنان بوده و به آنها ارث رسیده است و برای اثبات مالکیت خود نیز سندی به پلیس ارائه دادند.

سپهوند اضافه کرد: با طرح ادعای جدید از سوی متهمان پرونده و هماهنگی با کارشناس دادگستری و تطابق سند ارائه شده با اراضی ملی مشخص شد که این افراد بیش از 42 هکتار از اراضی ملی به ارزش یک‌میلیارد ریال را تصرف کرده‌اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با مشخص شدن تخلفات این افراد، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارجاع شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...