نسخه چاپی

سرلشكر فیروزآبادی از سردار سلیمانی تقدیر كرد

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح از سردار یعقوب سلیمانی رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با اهدای لوحی تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار یعقوب سلیمانی رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: به لطف خداوند سبحان براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط سامانه اشراف فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در سال 1393، رزمندگان اسلام در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در انجام ماموریت محوله براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا اهتمام شایسته ای داشته اند و نسبت به سایر رده های صفی و ستاد سازمان بسیج مستضعفین از امتیاز بالاتری برخوردار شده اند.

در این راستا نقش آن رئیس محترم نیز برای نیل به چنین موفقیتی کار ساز بوده است، بنابراین جنابعالی به نمایندگی از مسئولان و کارکنان خدوم آن سازمان در دستور ستاد کل نیروهای مسلح تشوق می گردید.

با آرزوی موفقیت و بهروزی، پیشرفت و سعادت جنابعالی و خانواده محترم و خدت موثر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با عنایت خاصه حضرت ولی عصر علیه السلام(عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...