نسخه چاپی

وزیر نیرو در همایش مدیران ارشد تاكید كرد:

در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی مردم متحمل هزینه نشوند

شركت آب و فاضلاب كشور تا كنون 97 قرارداد با سرمایه گذاری چهار هزار و 400 میلیارد تومان با بخش خصوصی منعقد كرده است.

به گزارش نما وزیر نیرو در همایش مدیران ارشد این وزارتخانه تاکید کرد: در قراردادهایی که با بخش خصوصی منعقد می‌شود توجه داشته باشید تا در واگذاری پروژه‌ها، مردم متحمل هزینه‌های غیرعادلانه نشوند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمید چیت‌چیان امروز (سه‌شنبه) در پانزدهمین همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در ساختمان پژوهشگاه نیرو با بیان این مطلب اظهار داشت: در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی کیفیت خدمات ارائه شده و رعایت استانداردهای لازم را مد نظر داشته باشید.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه شرکت آبفای کشور تاکنون 97 مورد قرارداد با سرمایه‌گذاری 4400 میلیارد تومان به بخش خصوصی منعقد نموده است، عنوان کرد: این قراردادها به صورت BOT و BOO و بیع متقابل بوده است.
چیت‌چیان در بخشی از سخنان خود از مدیران صنعت آب و برق و کارکنان این بخش خواست در مسئله انتخابات به هیچ عنوان از کاندیدای خاصی طرفداری نکنند و در صورتی‌که مشاهده شود مدیری از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیدایی استفاده شده است، به شدت با وی برخورد خواهد شد.
وی افزود: وزارت نیرو یک وزارت‌خانه خدماتی است که بایستی در هر لحظه به تأمین نیازهای آب و برق جامعه پاسخ دهد و کارکنان این وزارتخانه وظیفه دارند، ضمن تأمین این دو نیاز جامعه با شرکت در انتخابات همچون افراد عادی جامعه، به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.
وزیر نیرو با مرور شرایط اقتصادی جامعه و اینکه کشور از یک بیماری بلندمدت رنج برده و می‌برد، گفت: اتکا به درآمدهای نفتی بایستی کاهش یابد و در شرایط ایجاد شده با توجه به کاهش قیمت نفت و تقلیل صادرات، این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و کشور را از وابستگی و اتکا به درآمد نفتی نجات داد.
وی تصریح کرد: به جای نفت می‌توان از منابع جدیدی همچون آب و خاک و خورشید و استفاده از توان علمی دانشمندان ایرانی و صدور تجهیزات فنی و مهندسی و سایر منابع موجود استفاده برد.

متن کامل خبر متعاقبا منتشر می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...