نسخه چاپی

«پشت‌ بام تهران» را با دقت تماشا كنید

بهرنگ توفیقی - كارگردان سریال «پشت بام تهران» - در آستانه‌ی پخش مجموعه‌اش از شبكه اول، خطاب به بینندگان این سریال گفت: توصیه‌ام به بینندگان این است كه «پشت‌ بام تهران» را با دقت تماشا و به جزییات كار توجه كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: بهرنگ توفیقی - کارگردان سریال «پشت بام تهران» - در آستانه‌ی پخش مجموعه‌اش از شبکه اول، خطاب به بینندگان این سریال گفت: توصیه‌ام به بینندگان این است که «پشت‌ بام تهران» را با دقت تماشا و به جزییات کار توجه کنند.

این کارگردان در همین زمینه بار دیگر تاکید کرد: به عنوان کارگردان سریال «پشت بام تهران» دوست ندارم بینندگان سریالم حتی یک قسمت‌ از این مجموعه را از دست بدهند به دلیل اینکه این سریال با جزئیاتش جذاب است؛ بنابراین دلم می‌خواهد مردم «پشت بام تهران» را با دقت زیاد تماشا کنند.

توفیقی در پایان اعلام کرد: کار تصویر‌برداری‌مان همچنان ادامه دارد و همزمان با پخش، کار تصویربرداری‌مان را نیز ادامه می‌دهیم.

سریال «پشت بام تهران» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی برای پخش از شبکه اول در حال ساخت است.

شبکه اول پیش از این، سریال «نفس گرم» محمد مهدی عسگرپور را به روی آنتن می‌برد و قرار است از شنبه - 19 دی ماه - پخش سریال «پشت بام تهران» بهرنگ توفیقی را آغاز کند.

کامبیز دیرباز، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، بهزاد فراهانی و لیندا کیانی از بازیگران نقش اصلی «پشت بام تهران» هستند. سریال جدید بهرنگ توفیقی فضایی اجتماعی دارد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...