نسخه چاپی

دستگیری سارق مسلح حین فرار در ولنجك

فرمانده یگان امداد پلیس تهران با اشاره به اینكه پلیس كوهستان موفق به دستگیری سارق منزلی حین فرار در خیابان مقدس اردبیلی شد، گفت: از متهم یك قبضه سلاح كلت كمری و گاز اشك آور كشف و ضبط شده است.

به گزارش نما به نقل از از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن عرب سرخی افزود: عصر روز گذشته ماموران گشت پلیس کوهستان هنگام گشت زنی در خیابان مقدس اردبیلی مشاهده کردند تعدادی از شهروندان فردی را تعقیب می کنند.
وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به تعقیب مرد جوان پرداختند که متهم بدون توجه به اخطار پلیس قصد فرار از محل را داشت که با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.
سردار عرب سرخی به اظهارات یکی از شهروندان اشاره کرد و گفت: این شهروند سارق مسلح را در حالی که مشغول وارسی درب منزل یکی از همسایگان بوده مشاهده و سپس سارق را تعقیب کرده است.
فرمانده یگان امداد پایتخت افزود: در بازرسی از متهم که بهنام نام داشت یک قبضه سلاح کلت کمری ،یک جفت دستکش ،یک عدد کلاه مشکی و یک اسپری اشک آور کشف شده است.
سردار عرب سرخی با اشاره به اینکه متهم از سارقان سابقه دار بوده و چندین بار به اتهام سرقت دستگیر شده است، تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر در خصوص جرایم احتمالی به کلانتری 163ولنجک انتقال دادند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...