نسخه چاپی

بیمه‌گران اروپایی در راه بازار ایران

همچنانكه شركت خدمات مالی لویدز قرار است حمل محموله‌های ایران را به عهده بگیرد، شركت‌های مونیخ ای ایی، سوئیس آی ایی، توكیو مارین، سامپو ناسكو اینشورنس گروپ، تلاش‌ها برای ورود به بازار ایران را شدت داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، شرکت خدمات مالی لویدز به عنوان یک کارگزار بیمه در لندن اعلام کرد که با توجه به دیدگاه اتحادیه اروپا اکنون نمایندگان این شرکت‌ها می‌توانند خدمات بیمه و بیمه اتکایی برای حمل و نقل نفت و محصولات پتروشیمی ایران فراهم کنند.

به گزارش راشا تودی، به هرحال، برخی از محدودیت‌های تجارت با آمریکا پابرجاست.

علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران پیش از این گفته بود که کشتی‌های ایرانی محموله‌های خود را تحت گواهینامه موسسه بین‌المللی رده بندی لویدز ریجستر حمل خواهند کرد.

سین مک گاورن مدیر ارش بخش ریسک لویدز در یک بولتن بازاری گفت: «آمریکا همچنین تحریم‌ها علیه بخش نفت و کشتیرانی ایران را برداشت اما این گشایش اساسا افراد غیرآمریکایی هدایت‌کننده تجارت با ایران را هدف می‌گیرد.»

«به جز موارد جزئی، عموم تحریم‌های آمریکا علیه ایران پابرجا می‌ماند و افراد آمریکایی همچنان از انجام بیشتر معاملات تجاری با ایران منع هستند.»

همچنین بیمه زوریخ روز دوشنبه از برداشته شدن تحریم‌های ایران استقبال کرد و در نظر دارد تا پوشش بیمه ای برای مشتریانی که با ایران مبادلات تجاری دارند، ارائه دهد.

سخنگوی بیمه زوریخ گفت: «ما از تحولات جدید در ایران استقبال می کنیم و بررسی خواهیم کرد که چگونه از مشتریان حقوقی خود برای مدیریت مواجه با ایران تاحدی که رژیم اصلاح شده تحریم‌ها اجازه می‌دهد، حمایت خواهیم کرد.»

به گفته شرکت بیمه مرکزی ایران، چندین شرکت بیمه خارجی نظیر مونیخ ای ایی، سوئیس آی ایی، توکیو مارین، سامپو ناسکو اینشورنس گروپ نسبت به ورود به بازار ایران ابراز تمایل کرده‌اند.

۱۳۹۴/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...