نسخه چاپی

انقلاب اسلامی ایران گستره نفوذ آمریكا را درنوردید

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته با توسعه گفتمانی، ابرقدرتی آمریكا را در معرض تزلزل قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در دومین همایش میقات روحانیون شاغل درسپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر شعارهای خود در جغرافیای جهان در تقابل همه جانبه با نظام سلطه قرار دارد گفت: مقابله با نظام استکبار آمریکا، دفاع از مظلومان و مستضعفان، گسترش اسلام ناب و حمایت از نهضت‌ها و انقلاب‌های مردمی از مهمترین شعارهایی است که عرصه نفوذ انقلاب اسلامی را توسعه داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر عمق بخشی مردمی و با ارائه ایدئولوژی و جهان بینی توحیدی توانسته است قلبهای ملتهای آزاده دنیا را مجذوب کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکایی ها امروز به شدت از انقلاب اسلامی هراس دارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانسته گستره ی نفوذ آمریکا را درنوردیده و با توسعه گفتمانی ، ابرقدرتی آمریکا را در معرض تزلزل قرار دهد.

وی تهدید مستقیم و نیابتی، تحریم و تعامل را از راهبردهای آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران گفتمان نبوی را در دنیا احیا کرد اظهار داشت: آل سعود که روزی به عنوان ابزار آمریکایی ها در برابر شوروی قرار گرفت، امروز برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) در خدمت آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به اعمال تحریمهای ظالمانه نظام سلطه و استکبار بر علیه ملت ایران گفت: عظمت و صلابت رهبری و همراهی مردم موجب شد که این تحریمهای همه جانبه ناکارآمد شود.

وی راهبرد تعامل را دیگر رویکرد آمریکا با تکیه بر همزیستی مسالمت آمیز توصیف و تصریح کرد: آمریکا از طریق این راهبرد با پذیرش بخشی از خواسته های ایران در صدد ایجاد معبری برای نفوذ و استحاله ی نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان سخنانش ایستادگی انقلابی در برابر نظام سلطه، حمایت از جبهه مقاومت و اقتصاد مقاومتی را از جمله راهبردهای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار ظلم ستیزی و مقابله با نظام سلطه و استکبار در جای جای دنیا است.

دومین همایش میقات روحانیون سپاه با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی و روحانیون شاغل در رده ها،نیروها و سپاههای استانی به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...