نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

اعتراض داوطلبات انتخابات مجلس حوزه مازندران در دست رسیدگی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: اعتراضات داوطلبان رد یا عدم احراز صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دست بررسی و رسیدگی است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا یونسی ظهر دوشنبه در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، در خصوص کاندیهای انتخابات گفت: از ۳۰۵ نفرکاندیدا ۱۲ نفز انصراف داده و ۱۶۶ نفر یا صلاحیت آنها احراز نشد یا رد شدند و اعتراضات در حال پیگیری است و تا ۱۶ بهمن نتیجه شکایات و اعتراضات اعلام خواهد شد.

وی افزود: آن دسته از کسانی که رد صلاحیت شده‌اند و اعتراض کرده‌اند، نتایج تا ۱۶ بهمن به این افراد اعلام می‌شود و مرحله آخر رسیدگی هم مختص ۱۳۹ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده است که پس از پروسه نهایی اعلام می‌شود.

وی با گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۶۰ در آمل اظهار داشت: ششم بهمن حماسه پرشکوه دفاع مردم از انقلاب است که در دفاع مردم آمل درخشش بیشتری نشان داد و جنگل‌های شمال از لوث منافقینی که تشکیلاتی را ایجاد کرده بودند باکار اطلاعاتی واراده الهی پاک شد.

یونسی با اشاره به اهمیت کنترل اعتیاد در جامعه گفت: با بررسی انجام‌شده مشخص شد یکی از آسیب‌های جدی وجود مراکز آلوده دراستان بود که در همین رابطه ۳۱ مرکز آلوده در فاز اول شناسایی شد و با کسب اطلاعات بازسازی این محلات در اولویت قرار گرفت و درفاز دوم تا پایان سال ۹۵ به محلات آسیب‌پذیر رسیدگی می‌شود.

یونسی تصریح کرد: مراکز ترک اعتیاد در سطح استان ساماندهی شد و بسیاری از این مراکز فاقد مجوز بودند و نظارت کیفی نداشتند که نظارت سازمان‌های متصدی بر روی این مراکز انجام شد و مراکز ترک اعتیاد غیرقانونی بسته شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از اختصاص سه مرکز مخصوص جمع‌آوری ولگردها، کارتون خواب‌ها علاوه بر معتادین خبر داد و افزود: مراکزی برای زنان معتاد بر اساس سند جامع کاربردی و برنامه تدوین‌شده در نظر گرفته شد و هفت راه و شیوه عمل طراحی شد که باید برای این راه‌ها سازوکارهایی پیشنهاد شود تا با مشخص شدن مسئولین به اجرا درآید.

۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...