نسخه چاپی

برنامه برج میلاد برای ایام دهه فجر

در ایام دهه فجر هر كجا را نگاه كنیم، برنامه‌ای برگزار می‌شود. در این خصوص مسئولان برج میلاد هم برنامه‌های خاص خود را دارند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حامد رهنمایی مدیر فرهنگی ارتباطات برج میلاد؛ در خصوص برنامه‌‌های برج میلاد در ایام دهه فجر گفت: ما طبق سال‌های گذشته میزبانی برگزاری جشنواره‌ فجر در سه حوزه‌ تئاتر، فیلم و موسیقی را داریم.

برنامه‌ آذین‌بندی در ورودی‌های برج میلاد و برگزاری نمایشگاه عکس پرچم و ورکشاپ گروهی نقاشی، در گالری‌های شرقی و غربی از دیگر کارهای ما برای برگزاری ایام دهه‌ فجر را داریم و به صورت رایگان مردم می‌توانند بازدید کنند.

همچنین کل سالن‌های همایشی ما از هم اکنون تا پایان بهمن ماه درگیر برگزاری مراسم ایام دهه فجر است و برنامه‌ دیگری در این سالن‌‌ها برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص هزینه‌ بلیط‌ها در این روزها اظهار داشت: سال گذشته به علت اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان، در مجموعه‌ سالن همایش ما حضور داشتند، تخفیفی برای بازدیدکنندگان داشتیم. از طرفی هم تخفیفی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌ شهدا و جانبازان در طول سال داریم. دیگر بازدیدکنندگان هم در روزهای شنبه که به عنوان روز امور خیریه است، می‌توانند از مجموعه‌های ما به صورت رایگان استفاده و بازدید کنند. در خصوص ایام دهه‌ فجر هزینه‌ها مثل سابق است و تغییری نمی‌کند.

رهنمایی در خصوص برنامه‌های میراث فرهنگی در برج میلاد خاطرنشان کرد: ما در مجموعه‌ «رواق هنر»، در طول سال نمایشگاه دائمی صنایع دستی را داریم و هنرمندان در این روزها پرقدرت‌تر از سابق فعالیت می‌کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...