نسخه چاپی

حضور 3 هیات‌ تجاری خارجی در تهران

هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته پس از چهار روز برگزاری امروز با حضور سه هیات تجاری و بازرگانی خارجی به كار خود پایان داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سه هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای عراق، تاجیکستان و کویت با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از سالن‌ها و غرفه ها و آشنایی با توانمندی تولیدی شرکت‌ها و کارخانه های ایرانی، با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه وارد مذاکرات تجاری شدند.

در این رویداد بزرگ، بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و خارجی از استان‌های مختلف کشورمان و دیگر نقاط جهان گردهم آمدند و آخرین پیشرفت‌های این صنعت را به نمایش گذاشتند.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران علاوه بر شرکت‌های داخلی، نمایندگان ۷ کشور خارجی ترکیه، چین، اسپانیا، بلغارستان، ایتالیا و امارات در کنار شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه کردند.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید رباتیک، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن‌های ساده و تصویری، کرکره‌های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل‌های الکتریکی و ساده، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته شد.

۱۳۹۴/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...