نسخه چاپی

آشوبی

می‌دانیم تراكتورسازی حریف سرسختی است

هافبك تیم فوتبال راه‌آهن گفت: راه‌آهن پتانسیل این را دارد كه نتایج نیم‌فصل اول را جبران كند و از انتهای جدول فاصله بگیرد.

به گزارش نما فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد دیدار فردا (جمعه) راه‌‌آهن مقابل تراکتورسازی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم بد نیست و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم هرچند می‌دانیم حریفان تیمی قدرتمند است اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: راه‌آهن نسبت به نیم‌فصل اول تغییراتی داشت است اما چیزی که در تمرین برای من قابل توجه بود این است که راه‌آهن بازیکنان پرتلاش و با انگیزه‌ای دارند که خیلی خوب تمرین می‌کنند و فقط به فکر پیروزی هستند.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن افزود: البته مسئله مهم این است مه در نیم‌فصل دوم لیگ بازی‌ها بسیار سخت‌تر است و همه تیم‌ها برای کسب امتیاز به زمین می‌روند اما تیم ما با توجه به مجموعه خوبی که در اختیار دارد پتانسیل این را دارد که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کند و از انتهای جدول فاصله بگیرد.

آشوبی خاطرنشان کرد: حیف است تیمی مانند راه‌آهن با آن قدمت در انتهای فصل به لیگ یک سقوط کند هرچند در چند سال گذشته به جز یک سال راه‌آهن همیشه این شرایط را داشته و برای سقوط نکردن می‌جنگیده. در مجموع امیدوارم امسال هم مانند سال گذشته در پایان لیگ راه‌آهن لیگ برتری باقی بماند.

۱۳۹۴/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...