نسخه چاپی

بلیط‌های كپی جشنواره بین المللی تئاتر!

تا امروز چند مورد كپی بودن بلیط ها در مجموعه ایران‌شهر و سالن استاد سمندریان توسط خبرنگاران مشاهده شده و از طرف دیگر چه كسی پاسخگوی مردم در قبال نمایش های كنسل شده است؟

به گزارش نما به نقل از فارس، جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حالی به روزهای انتهایی خود نزدیک می‌شود که در بخش اجرایی با مشکلاتی روبرو بود.

با تغییر مدیرکل هنرهای نمایشی و آرامش نسبی که پس از دوران پر التهاب مدیریت قبلی بر تئاتر حاکم شده بود اهالی و کارشناسان این هنر را امیدوار کرده بود که جشنواره امسال اگر در نمایش‌ها شگفتی نداشته باشد، حداقل در بخش اجرایی از استانداردهای یک رویداد هنری بین المللی برخوردار خواهد بود.

بلیط‌های کپی جشنواره بین المللی!

خریداری بلیط های جشنواره تئاتر از طریق اینترنت و سایت تیوال گرچه دارای مزایایی هست اما امسال به یکی از مشکلات جشنواره تبدیل شده است. تا امروز چند مورد کپی بودن بلیط ها در مجموعه ایران‌شهر و سالن استاد سمندریان توسط خبرنگاران مشاهده شده و قاعده عوامل اجرایی در این موارد این است که هر کسی که زودتر به سالن مراجعه کند او می تواند نمایش را ببیند، یعنی اگر شما برای خرید نمایشی هزینه کرده باشید و فرد دیگری که بلیط شماره صندلی شما را به صورت کپی در اختیار دارد زودتر به سالن مراجعه کند او صاحب صندلی است و شما در سرمای زمستان و ضرر مالی به خانه باز خواهید گشت. البته امیدوارم در این مواقع شما تنها باشید و احیانا برای دیگران بلیط خریداری نکرده باشید که در این صورت شرمندگی مضاعفی را باید تحمل کنید.

چه کسی پاسخ‌گوی نمایش‌های کنسل شده است؟

جمعه ۹بهمن به عنوان خبرنگار حوزه تئاتر ساعت ۱۸:۳۰ برای دیدن نمایش «در خواب دیگران» به سالن چهارسو مراجعه کردم، خلوتی درب سالن ورودی عجیب مشکوک بود اما سوز سرمای زمستان خیلی زود مرا به داخل مجموعه کشاند و وقتی بلیطم را نشان متصدی دادم گفت اجرا کنسل شده و مرا به سمت مسئول سالن راهنمایی کرد که ایشان نیز گفت تنها می توانم عذرخواهی کنم و تمام.

حقیقتا اگر ایرادات و اشکالات محتوایی آثار امسال جشنواره را کنار بگذاریم و تنها به مشکلات اجرایی بپردازیم و در این بخش نیز اصلا به مشکلاتی که برای دیدن کارها توسط خبرنگاران ایجاد شد و اشکالاتی که در نحوه فروش بلیط ها در سایت تیوال وجود دارد اشاره نکنیم، تنها در موارد ذکر شده چه کسی مسئول پاسخگویی نسبت به وقت و پولی که از مردم تضییع شده است؟

۱۳۹۴/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...