نسخه چاپی

كاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی شهرها

تهران امشب بارانی می‌شود

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: با شروع شب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و به تدریج مازندران همچنین ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین و تهران شاهد بارش خواهند بود كه در مناطق كوهستانی بارش به صورت برف است.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، مرتضی ضرابی گفت: این سامانه هوای ابری و نیمه ابری برای شمال غرب کشور و دامنه های البرز به همراه آورده است.

وی افزود: با شروع شب استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،گیلان و به تدریج مازندران همچنین ارتفاعات استان های زنجان ، قزوین و تهران شاهد بارش خواهند بود که در مناطق کوهستانی بارش به صورت برف است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ضرابی اضافه کرد: این سامانه ضعیف بارشی فردا استان های ساحلی دریای خزر و استان های شمال شرقی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: با نفوذ هوای سرد از دامنه های شمالی استان های ساحلی دریای خزر فردا با کاهش دمای 6 تا 10 درجه روبرو باشند اما از پس فردا دما در این مناطق به صورت عادی باز خواهد گشت.

وی افزود: فردا در دامنه های جنوبی زاگرس انتظار بارش داریم و پدیده غالب در استان های هرمزگان ،کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد است.




۱۳۹۴/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...