نسخه چاپی

مرزها و همه مناطق ایران امروز از امنیت بالا و پایداری برخوردارند

سرلشكر جعفری گفت: مرزها و همه مناطق ایران از امنیت بالا و پایداری برخوردار بوده كه مدیون شهیدان است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهیدمحسن قاجاریان فرمانده تیپ 121 امام رضا(ع) و همرزمانش که در سوریه به شهادت رسیدند، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافعان حرم، اظهار داشت: ماجرای شهادت، شهید و داوطلب بودن برای تقدیم جان در راه اسلام و انقلاب ماجرایی طولانی است که از ابتدای انقلاب شاهد آن بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که در هر مقطع از انقلاب شهیدان ما با آمادگی جانفشانی در راه اسلام خون تازه‌ای در رگ مقاومت اسلامی دمیدند و با درکی عمیق و بصیرتی مثال‌زدنی این انقلاب را پیش بردند و باعث پیشرفت اهداف انقلاب شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی و بیرون رفتن متجاوزان اقداماتی صورت گرفت، تصریح کرد: دفاع مقدس ابتدای حرکت بزرگ الهی بود و این حماسه بزرگ باعث استمرار حرکت مقاومت در منطقه و جهان شده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه در ناامنی‌های داخلی شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: ثمره این جانفشانی‌ها امنیت بی‌نظیر کشور است. مرزها و همه مناطق ایران از امنیت بالا و پایداری برخوردار بوده که مدیون شهیدان است.

وی با ابراز اینکه تهدیدات زیادی را پشت سرگذاشته‌ایم، گفت: آمریکایی‌ها در دهه 80 در اطراف کشورمان پایگاه زدند و نوبت ایران بود تا به آن تجاوز کنند، اما چه چیزی باعث شد این تهدید به وقوع نپیوندد؟ همین آمادگی‌ها برای جانفشانی‌ و دفاع و آمادگی مردم بود که جلوی تهدیدات را گرفت.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...