نسخه چاپی

دستگیری6 نفر از اوباش و عوامل نزاع دسته جمعی

عقیل رحمانی – 6 نفر از اوباش منطقه خواجه ربیع مشهد كه پس از یك نزاع دسته جمعی دست به تخریب خودروی شهروندان زده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از خراسان، هفتم بهمن ماه، تعدادی از اراذل و اوباش بنام منطقه خواجه ربیع که سابقه قانون شکنی هم داشتند، در حالی که شمشیر ، تبر و چاقو روی سرشان می چرخاندند، برای انتقام گرفتن از یک گروه دیگر از اوباش به خیابان خواجه ربیع رفتند و پس از یک نزاع و تخریب شیشه و... از محل متواری شدند.



پس از آن افرادی که مورد حمله قرار گرفته بودند برای گرفتن انتقام خودشان را به افراد مهاجم رساندند و نزاع دیگری را رقم زدند.تعدادی از عوامل این نزاع پس از متواری شدن از محل، خود را به خیابان بلال رساندند وبا سلاح سرد به خودروهای عبوری حمله کردند. آن ها درحالی که درمیان شهروندان رعب و وحشت ایجاد کرده بودند پس از تخریب شیشه تعدادی از خودرو ها از محل متواری شدند.



ماموران عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد پس از هماهنگی های قضایی با میرزایی بازپرس شعبه 409 دادسرای مشهد، تحقیقات خود را دراین رابطه آغاز کردند.در ادامه ردزنی های پلیسی، ماموران توانستند چهارشنبه گذشته مخفیگاه 6 نفر از اوباش را که بر خی ازآنها با نام مستعار ماموت و جوزی درمیان خلافکاران شناخته می شوند، شناسایی و آنها رادستگیر کنند .



در حالی که 2 تن دیگر از عاملان برهم زدن نظم عمومی همچنان تحت تعقیب پلیس هستند، تعدادی از شهروندان که در جریان دستگیری این افراد خطرناک قرار گرفته بودند با مراجعه به مقر پلیس از این اقدام به موقع پلیس تشکر کردند و خواستار دستگیری دیگر عوامل فراری این نزاع دسته جمعی شدند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...