نسخه چاپی

رئیس پلیس فتای فرماندهی ویژه شرق استان تهران خبر داد

دستگیری عامل برداشت اینترنتی و دسترسی غیرمجاز به حساب بانكی

رئیس پلیس فتای فرماندهی ویژه شرق استان تهران از دستگیری عامل برداشت اینترنتی و دسترسی غیرمجاز به حساب بانكی شهروند ورامینی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا،سامان محمدی از دستگیری عامل برداشت اینترنتی و دسترسی غیرمجاز به حساب بانکی شهروند ورامینی خبر داد.

سامان محمدی گفت: در پی مراجعه شهروند ورامینی و ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر برداشت از حساب بانکی وی، کار کارشناسان پلیس فتا ورامین در این زمینه آغاز شد.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، فرد ناشناسی با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شاکی، اقدام به خرید شارژ موبایل به مبلغ 8 میلیون ریال به‌صورت اینترنتی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات بعدی و با انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری شگردهای پلیسی، فردی با هویت معلوم که فرزند شاکی (سهراب ـ ت) بوده به‌صورت غیرمجاز به حساب شاکی پرونده دسترسی پیدا کرده بود شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی طی عملیاتی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران اظهار کرد: متهم پس از اقرار به بزه انتسابی و اظهار ندامت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین اعزام شد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...