نسخه چاپی

سالن برای تمرین نداریم

رئیس انجمن هندبال ناشنوایان گفت: برگزاری اردوی آمادگی والیبال، باعث شده سالن تمرین برای هندبال نداشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین منظمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: به دلیل رقابت های جهانی والیبال، تا پایان اردوی آمادگی تیم ملی والیبال فدراسیون در اختیار والیبالیست ها است و تیم هندبال با شکل نداشتن سالن تمرین مواجه شده است و متاسفانه سایر باشگاه ها و فدراسیون هندبال نیز در اختیار تیم های دیگر است و ما باید منتظر بمانیم.

وی افزود: استقبال خوبی از هیأت های استان ها صورت نگرفته و همکاری لازم انجام نشده است و ما نمی توانیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم و در صورت موافقت فدراسیون ناشنوایان و هیأت تهران 40 بازیکن را به شکل 4 تیم 10 نفره تقسیم کنیم و مسابقات داخل استانی را برگزار کنیم.

منظمی ادامه داد: در حال حاضر برای جلوگیری از افت آمادگی هندبالیست ها، آن ها به صورت غیر متمرکز در باشگاه های مختلف تهران تقسیم کردیم تا زیر نظر مربیان به تمرینات بپردازند.

رئیس انجمن هندبال ناشنوایان گفت: تصمیم داریم در مجمع فدراسیون که 2 اسفند برگزار می شود مشکلات تیم هندبال را مطرح کنیم تا بتوانیم سالن استانداری را برای تمرینات بازیکنان هندبال مشخص نماییم و از پراکندگی بین هندبالیست ها جلوگیری کنیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...