نسخه چاپی

پورمحمدی:

تخریب نامزدها تخلف انتخاباتی است

وزیر دادگستری گفت: تخریب نامزدهای انتخابات یكی از موارد تخلفات انتخاباتی است كه می تواند در صلاحیت افراد و تایید اعتبارنامه آنان در مجلس شورای اسلامی اثرگذار باشد.

به گزارش نما وزیر دادگستری گفت: تخریب نامزدهای انتخابات یکی از موارد تخلفات انتخاباتی است که می تواند در صلاحیت افراد و تایید اعتبارنامه آنان در مجلس شورای اسلامی اثرگذار باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون موارد کمی از تخلفات انتخاباتی نامزدها اعلام شده است چرا که هنوز به طور رسمی فعالیت آنان آغاز نشده است .
وی ادامه داد: شعبی در تهران و سراسر کشور برای رسیدگی به تخلفات نامزدها تعیین شده است تا هم در فضای مجازی و هم واقعی هر نوع تخلفی را رصد و رسیدگی کنند .
وزیر دادگستری به نامزدها و طرفداران آنان توصیه کرد که ملتزم به فضای آرام و قانون مداری که وجود دارد، باشند، مردم آگاه هستند و هر چه قانونی و صادقانه عمل کنند رای آوری بیشتری خواهند داشت .
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...