نسخه چاپی

آیت الله ممدوحی در گفتگو با نما :

ویژگی آیات جنتی، یزدی و مصباح حركت در خط مستقیم اسلام و رهبری است/ وقتی دشمن از یك لیست حمایت می كند، ما باید عكس آن عمل كنیم

عکس خبري -ويژگي آيات جنتي، يزدي و مصباح حرکت در خط مستقيم اسلام و رهبري است/ وقتي دشمن از يک ليست حمايت مي کند، ما بايد عکس آن عمل کنيم

ما اگر قرار باشد سیاست مان را از انگلیس بگیریم، خب بعد هم در شكم اسرائیل هضم می شویم. مگر ما می توانیم دنباله رو حرف انگلیس باشیم؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما اگر قرار باشد سیاست مان را از انگلیس بگیریم، خب بعد هم در شکم اسرائیل هضم می شویم. مگر ما می توانیم دنباله رو حرف انگلیس باشیم؟
آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص تبلیغات منفی بیگانگان نسبت به علمای انقلابی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن آنقدر خائن است که حساس ترین و مهمّ ترین نقاطی که جزء اصول و ریشه انقلاب ما است را می زند؛ لذا مردم باید حواسشان جمع باشد، چون دشمن روی هر چیزی حساس بود معلوم می شود که آن نقطه، نقطه ی اصلی و ریشه ای ما است.
وی با بیان اینکه رسانه های ما باید به دهان دشمنان بزنند و مسائل را برای مردم باز کنند و نشان بدهند که اینها چه خائن هایی هستند و چه نیت های شومی دارند، اظهار داشت: مردم ما خوب می فهمند. یعنی ما اگر قرار باشد سیاست مان را از انگلیس بگیریم، خب بعد هم در شکم اسرائیل هضم می شویم. مگر ما می توانیم دنباله رو حرف انگلیس باشیم؟ کسی که در پی انگلیس حرکت می کند، در هاضمه صهیونست هم هست. و لذا ما باید کاملاً هوشیار باشیم و پاسخ حرف های بیگانگان را به خوبی بدهیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در خصوص ویژگی حضرات آیات جنتی، مصباح یزدی و محمّد یزدی تصریح کرد: ویژگی این افراد این است که در خط مستقیم اسلام و در خط مستقیم امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستند.
آیت الله ممدوحی با اشاره به حمایت دشمنان از یکی از لیست های انتخاباتی گفت: وظیفه ما این است که هرچه او می گوید، عکس آن را عمل کنیم.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...