نسخه چاپی

مرگ 272 شهروند تهرانی در حوادث كار

در ۱۰ ماه نخست امسال ۲۷۲ مورد فوت ناشی از حوادث كار به مراكز پزشكی قانونی استان تهران ارجاع شده است كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶/۳ درصد كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از مهر: در ۱۰ ماه نخست امسال ۲۷۲ مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶/۳ درصد کاهش یافته است.

پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: تا دی ماه امسال ۲۷۲ مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از حوادث کار ۳۹۲ نفر اعلام شده بود ۶/۳۰ درصد کاهش یافته است.

بنابراین گزارش از کل فوت شدگان ناشی از حوادث کار در ۱۰ماه نخست امسال ۲۶۸ نفر مرد و ۴ نفر زن بوده است.

در دی ماه امسال نیز تعداد فوت ناشی از حوادث کار با ۶/۵۳ درصد کاهش نسبت به دی سال قبل ۱۳ نفر اعلام شده است.

طبق قوانین موجود حوادث ناشی از کار با دو ویژگی مشخص می شوند: حوادثی که در حین انجام وظیفه رخ می دهند و حوادثی که به سبب انجام وظیفه رخ می دهند. با بررسی آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از جمله مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور هستند که با رعایت نکات ایمنی به ویژه در موارد کار در ارتفاعات می تواند بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

۱۳۹۴/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...