نسخه چاپی

انتخابات با امنیت كامل در مازندران برگزار شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری انتخاباتی سالم در امنیت كامل در سطح استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبر زاده عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با هوشیاری کارکنان انتظامی استان در فضای امنیتی کامل برگزار شد.

معاون اجتماعی مازندران ضمن تقدیر از حضور سبز مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه استان مازندران در این دوره از انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، حضور پرشور مردم در انتخابات را برگ زرینی دیگر بر افتخارات مردم استان دانست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر بروز برخی تخلفات ازجمله خریدوفروش آرا در شعبات اخذ رأی، تأکید کرد: تعدادی از افراد به علت مظنونیت به خریدوفروش آرا دستگیر که به مرجع قضایی معرفی شدند.

حجت‌الاسلام اکبر زاده ادامه داد: همکاری خوبی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، سپاه کربلای استان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و ستاد انتخابات استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات وجود داشت وجا دارد از این تعامل و همکاری قدردانی کرد.

وی همچنین از حضور فعال و گسترده همه کارکنان انتظامی استان در شعبات اخذ رأی و پوشش امنیتی و انتظامی کامل انتخابات و برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

۷۲.۳ درصد واجد شرایط رای دادن در انتخابات در استان مازندران شرکت کردند.

۱۳۹۴/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...