نسخه چاپی

توهین بزرگ به یهودیان ایران!

عکس خبري -توهين بزرگ به يهوديان ايران!

«جفری گلدبرگ» خبرنگار نشریه «آتلانتیك» در واكنش به مشاركت یهودیان ایران در انتخابات مجلس، آن‌ها را «حیوان خانگی» خطاب كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،«جفری گلدبرگ» خبرنگار آمریکایی-اسرائیلی نشریه «آتلانتیک» در واکنش به رأی دادن یهودیان ایران، به توهین به این گروه از جامعه ایران پرداخت.

او که زمانی سرباز ارتش اسرائیل بوده و حالا هم روابط بسیار نزدیکی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارد، با انتشار تصاویر مشارکت یهودیان ایران در انتخابات مجلس، در توئیتر نوشت: «تصاویری از یک مرکز "حیوانات خانگی" در تهران.»

وی زمانی که با واکنش منفی و گسترده کاربران و خبرنگاران مطرح مواجه شد، باز هم بر موضع خود اصرار کرد و نوشت: «باقی مانده‌های یهودیان در ایران، مانند حیوانات خانگی از سوی رژیم ضدیهودی این کشور در معرض دید قرار داده می‌شوند.»

او در توئیت‌های بعدی هم دوباره یهودیان ایران را «حیوانات خانگی رژیم»، «اقلیتی سرکوب‌شده» و «سوء استفاده شده از سوی رژیم برای اهداف تبلیغاتی» توصیف کرد.

این در حالی است که ایران بزرگترین جامعه یهودی را در میان کشورهای خاورمیانه دارد. جمعیت اقلیت یهودی ایران بیش از 20000 نفر است و آن‌ها بر اساس قانون اساسی از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخودار هستند.

سال 2010 هم نشریه «آتلانتیک» مطلبی جنجالی منتشر کرد با این عنوان که «اسرائیل برای بمباران ایران آماده می‌شود.» نویسنده آن مطلب هم «جفری گلدبرگ» بود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...