نسخه چاپی

نژادپرستی "ترامپ" دردسر ساز شد

ماموران امنیتی آمریكایی در جریان سخنرانی نامزد جمهوری خواه انتخابات، معترضان رنگین پوست را اخراج كردند.

به گزارش نما به نقل از سی ان ان، کارناوال تبلیغات انتخاباتی طرفداران دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری خواهد بعد ازظهر دوشنبه در ایالت ویرجینیای آمریکا با حضور ده ها تن از معترضین رنگین پوست به اغتشاش کشیده شد.

در این مراسم ترامپ، ابرتاجر میلیاردر آمریکایی در بین طرفداران خود در دانشگاه رادفورد ویرجینیا مشغول سخنرانی بود که ده ها تن از معترضین رنگین پوست با سردادن شعار جنبش ضد نژادپرستانه «جان سیاه پوستان هم مهم است» سخنرانی وی را برای دقایقی مختل کردند.

پس از دقایقی پلیس و نیروهای امنیتی حاضر در این مراسم وارد عمل شدند و سعی در بیرون کردن معترضین از این مراسم را داشت که با مقاومت معترضین همراه شد.

دونالد ترامپ در واکنش به شعار نژادپرستانه معترضین که می گفتند «جان سیاه پوستان هم مهم است» گفت: فقط یکبار می گویم جان همه ی انسان ها مهم است.

به گفته خبرنگار سی ان ان گروه های مختلف ازمعترضین چندین بار سخنرانی ترامپ را به چالش کشیدند و ماموران امنیتی هر بار این افراد را اخراج کردند و دانالد ترامپ که اظهار نظرهای نژادپرستانه وی در طول تبلیغات انتخاباتی به چشم خورده است خطاب به یکی از معترضین در بند پلیس که از نژاد اسپانیولی زبان بود با کنایه گفت: شما را از مکزیک فرستاده اند؟

به گفته خبرنگار سی ان ان در جریان این اغتشاشات یک خبرنگار نیز با واکنش خشونت آمیز محافظان ترامپ دستگیر شد، خبرنگار مجله تامیز که قصد پوشش اعتراضات سیاه پوستان را داشت توسط محافظان ترامپ دستگیر شد که فیلم این درگیری در شبکه های اجتماعی در حال پخش است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...