نسخه چاپی

كمیل قاسمی:

آخرین سهمیه كشتی آزاد در المپیك را می‌گیرم

دارنده مدال برنز المپیك تاكید كرد مهمترین هدفش كسب سهمیه المپیك در مسابقات قزاقستان است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کمیل قاسمی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در مسابقات گزینشی قزاقستان اظهار کرد: خدا را شکر از وضعیت روحی و بدنی خوبی برخوردارم و با توجه به اینکه 5 ماه بصورت مداوم در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌ام از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران افزود: هدفم این است در مسابقات قزاقستان با کسب عنوان قهرمانی، آخرین سهمیه کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک را بدست بیاورم. هر چند کار سختی در پیش دارم و مدعیان خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند و حساسیت کار بالاست اما همانطور که گفتم طی ماه‌های اخیر فشار زیادی را در اردوهای تیم ملی متحمل شده ام و می‌خواهم کار را در قزاقستان یکسره کنم.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: در مسابقات گزینشی قزاقستان قرار است رسول خادم و امیر توکلیان در کنارم باشند تا با کمک آنها بتوانم بهترین عملکرد را از خود نشان بدهم.

قاسمی درباره رقابت سخت با پرویز هادی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک نیز خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که در وهله نخست سهمیه الپیک را بگیرم. پس از آن کادر فنی تیم ملی آنطور که صلاح بداند در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد. البته طبق تصمیم شورای فنی قرار است به یک تورنمنت خارجی اعزام شویم و قرار نیست مسابقه انتخابی در ایران برگزار شود.

دارنده مدال نقره جهان در پایان گفت: امیدوارم هر کشتی‌گیری که شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک است بتواند به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها افتخار آفرینی کند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...