نسخه چاپی

وال استریت ژورنال؛

اعتدالگرایان ایران نیز بالستیكی شده اند

بزودی مشخص شد كه اعتدالگرایان ایرانی نیز با رقبای خود در ایران فرقی نمی كنند.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، درست دو روز بعد از آزمایش موشک های ایران و بازتاب شدید آن در رسانه های غربی، روزنامه وال استریت ژورنال این بار در تحلیلی متفاوت با عنوان "اعتدالگرایان ایران نیز آزمایش بالستیکی انجام می دهند" نوشت: حامیان توافق هسته ای با ایران چند روز پیش از اخبار انتخابات ایران و رای آوردن اعتدالگرایان حامی حسن روحانی هم در مجلس ایران و هم در مجلس خبرگان بسیار خرسند بودند اما بزودی مشخص شد که اعتدالگرایان ایرانی نیز با رقبای خود در ایران فرقی نمی کنند.

این روزنامه افزود: ایران با پیام روشنی که بروی این موشک ها هم به زبان فارسی و هم به زبان عربی نوشته شده بود با صراحت کامل بیان کرد که خواهان این است که اسرائیل از روی نقشه زمین محو شود. البته نمی توان گفت که این آزمایشات موشکی در ایران کار تندرو های ایران است زیرا در ماه ژانویه خود آقای روحانی به وزیر دفاع ایران دستور داد تا سرعت تولیدات موشکی ایران را افزایش دهد.

وال استریت ژورنال افزود: البته مشکل اینجاست که جان کری در توافقات هسته ای ایران، کوتاه آمد و پای موشک های ایران را به توافق هسته ای و موارد آن باز نکرد. اکنون هیلاری کلینتون نیز که از حامیان دیپلماسی با ایران بود، خواهان اعمال تحریم علیه ایران است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...