نسخه چاپی

مرگ شصت و سومین كودك در یك پرورشگاه

یك كودك 2 ساله در یك پرورشگاه بد سابقه كه پبش از این 62 كودك جان خود را از دست داده بودند،مرده پیدا شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک دختر بچه 22 ماهه و یک دختر 2 ساله به نام " آوالنا کونوی کوک سون " پس از بیهوش شدن به بیمارستان انتقال یافتند که " آوالنای " کوچک جان خود را از دست داد و قربانی دیگر هنوز در شرایط بدی به سر می برد.



براساس گزارش پلیس این قربانیان که برای نگهداری به پرورشگاه شخصی واقع در آپارتمانی در " آبورن -ماسا چوست آمریکا " سپرده شده بودند به همراه 4 کودک دیگر در ساختمانی 3 خوابه نگهداری می شدند.




پلیس در ادامه افزود: این شصت وسومین مورد از گزارش شکایت از این پرورشگاه و پرستار آن می باشد که شکایت ها شامل تجاوز ، ضرب و شتم ،شکستگی دست و پای کودکان ، اذیت و آزار و تهدید آنها می باشد.


پلیس همچنین گفت : با وجود سابقه ی بد این پرورشگاه چرا هنوز کودکان خود را به این مکان آورده و به آنها تقدیم می کنند. پدر این قربانی آقای " رونی گرین " در پی شکایت خود خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به این مراکز شد و سازمان DCF را مسئول مرگ کودک خود دانست.




در گزارش همسایه ها به پلیس گفته شد که در ساعت 12/30 نیمه شب صدای فریاد پرستار از خانه شنیدند و بعد از آن شاهد آمدن اوژانس بودند. مرگ " آوالنا " در حال بررسی و جسد او در کالبدشکافی به سر می برد تا چگونگی مرگ او مشخص شود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...